Er det mulig!

Leste noe om dette emne en eller annen plass i sta og det er nettopp slikt jeg har opplevd mer enn en gang siden mars. Man skulle tro at håndsprit som virkelig gjør jobben sin lukter sprit og tørker fort på hendene. I flere butikker jeg har vært i så har jeg opplevd væske som MÅ ha vært vann. Det kan rett og slett ikke ha vært håndsprit i de flaskene. Opplever jeg det så har jeg gått tilbake i bilen og hentet min egen eller dratt derfra. For HVIS det faktisk er slik at noen fyller på disse flaskene med vann, så er det virkelig noe galt en plass.

 

Man kan ikke være trygg noen plass hvis folk faktisk gjør slik, HÅPLØST!

 

Vil man ikke at folk skal være trygge rundt omkring? Koster det virkelig så mye for håndsprit på dispenser? Vil noen virkelig utsette andre mennesker og seg selv for en mulig smitte pga noen kroner til ordentlige smittevern? Går de ansatte med ordentlige saker i lommene sine og setter frem vann? Jeg har nesten litt vanskelig for å tro det, men det forundrer meg jo egentlig ikke i det hele tatt for å være ærlig. 70-85% alkoholer lukter, det er det null tvil om. Så hvis du opplever at det ikke lukter noen ting, så kjøp din egen!

 

Ha en fin onsdagskveld.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg