Er det mulig å være så glemsk!

Jeg har lenge tenkt at jeg skulle få kjøpt meg en blender, en slik man lager smoothie med. Men det har blitt med tanken. Jeg syns det ser så utrolig koselig og godt ut med en iskald drikke med mye snadder oppi. Jeg har drukket smoothie mang en gang, men aldri laget det selv.

 

Her om dagen brukte jeg ballongvispen til min kenwood, så røyk ikke en, men 2 strenger. Det første jeg tenkte var at f%&¤, nå må jeg bestille nye deler for i forkant av dette sprakk en annen k-krok også. Det er ikke akkurat billig for ekstra deler heller, så det irriterte meg litt.

 

Er det mulig å være så glemsk!

 

Men må man så må man. Nevnte dette til mamma når hun var innom og hun bare: “Men du har vel en til siden du har 2 maskiner” Ooops, det stemmer, jeg bruker jo det “gamle” utstyret på den nyeste maskina. Når jeg fikk denne nye kenwood’en så lot jeg bare det ekstra utstyret bli liggende i esken, men jeg så jo etter hva som fulgte med før jeg pakket det bort.

 

Jeg visste jo at jeg hadde en eske med en ny visp. Så da var det å komme seg opp å loftet å hente esken med alt tilbehør da. Og det var ikke bare en eske, det var flere, og hva annet enn en flunka ny ballongvisp lå der. Joda en ny blender. Så nå skal det bli smoothies i mange forskjellige smaker. Gleder meg ❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg