Er det slik overalt?

 Ikea

Mann: «Nei fy flate, jeg nekter å dra dit!» eller «Vi skal rett inn, kjøpe det som kjøpes skal, så skal vi rett ut derfra og hjem.»

Kvinne: «Ja, vi skal være raske! Skal bare innom duppeditt avdelingen i cirka 5 minutter» Vi mener da 3 timer!

Skru møbler

Mann: «Fytti inni..»#¤%//&%¤!!!, Faen i.. #¤%&//&%¤¤# !!!!!!!!!»

Kvinne: «Uansett om vi er hjemme fra Ikea klokka 01.00, så SKAL jeg begynne å skru NÅ! Og det skal gjøres helt ferdig!!!!»

Diskusjoner

Mann: «Nå er vi ferdig med dette, jeg har sagt unnskyld hvis jeg sa noe galt, da glemmer vi det»

Kvinne: «Greit, men…. ¤%&/(&%¤#!!! Så glemmer vi ikke det på noen timer, for VI er ikke ferdig»🤬

Generelt

Mann: «Tar det i morgen», «Ordner det til helgen», «Ikke vær så hysterisk», «Slapp av» eller for eksempel «Tar det etterpå»

Kvinne: «Kan vi ta det NÅ», «Helst i går…», «Skal jeg skrive opp hva som må gjøres?», «Kan du gå ut med søpla?», «Henter du et glass brus til meg?», «Kan du svippe på butikken?» kan du…..? kan du…..?, kan du…..?» 🤣

Ha en fin kveld, klem fra meg 😘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg