“Er du fornøyd nå da jenta mi?” Omg!

Humor er viktig i et forhold og er det noe vi har mye av i vårt forhold så er det nettopp det. Rune drar den kanskje litt lenger enn det jeg gjør innimellom, men det er ikke verre enn at det kan fikses opp i de fleste gangene. Dagens humor herfra må jeg bare dele med dere for det ga meg en meget god, lang latter. Han tar ikke seg selv så høytidelig kan man se noe som er veldig fint det altså, men noen ganger tar han meg på ordet, virkelig på ordet!

 

Vi satt ute i sola tidligere i dag og jeg ble sittende å se på håret hans. Jeg måtte bare kommentere at det virkelig kunne trengt seg en skikkelig klipp. Det var så langt og hans hår vokser oppover i høyden også fordi det er så tykt og nå var det virkelig høyt. “Du må bare gjøre noe, du kan ikke ha det slik Rune. Det er bare så høyt!”  Dere kan nok se hva jeg mener på bildet der oppe.

 

Han gikk inn for å ta seg en dusj sa han, så jeg ble sittende med iskaffen min å kose meg jeg. Scrolla litt på sosiale medier og tok livet med ro. Plutselig kommer han tilbake og jeg fikk sjokk! For han hadde klipt seg slik at jeg skulle bli fornøyd, jeg holdte på å dette av benken ute. Så kom latterkrampen, herlighet jeg klarte ikke å stoppe for dette var noe av det morsomste jeg hadde sett på lenge. “Du sa det var for høyt, er du fornøyd nå da jenta mi?” Den fortjente jeg!

Han lo godt av seg selv også og det skjønner jeg, det der var ikke 2021 mote for å si det sånn. Det er bare Rune som kan finne på slike ting. MORSOMT!!🤣 Etter litt mer bruk av klipper’n var han sommerklar og fin.

Ha en knall helg, og husk å le masse. Det gir en god følelse 😍

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg