Er jeg gammeldags?

Vi spiser sjeldent dessert, men innimellom så hender det vi kjøper det hvis vi skal lage skikkelig søndagsmiddag. Men vi liker forskjellige ting, jeg er tydeligvis skikkelig pensjonist når det kommer til dessert i følge Rune.Han mener jeg er gammeldags. Og når jeg ikke finner disse dessertene som jeg liker noen plass så har Rune bare en kommentar til det. “Du skjønner, den generasjonen som spiste det du liker er det nok ikke mange igjen av”. 

Altså jeg liker alt han ikke liker av desserter, men hvor er det blitt av de gode gamle sakene?

Jeg elsker rødgrøt.. borte. Jeg elsker mandelkjernepudding.. borte. Jeg elsker semuljepudding..borte. Det er jo rett å slett krise. De finnes kanskje en plass, men ikke der jeg har leitet. Så da endte vi opp med pannakotta, denne har vi aldri smakt før men det blir nok bra. Ikke fant vi piano jodbærsaus heller…Så nå skal vi koke opp og sette til kjøling til i morgen, så det blir sikkert bra. Ellers så skal vi på middag til et vennepar i kveld, og det gleder jeg meg til. Det blir koselig ❤ Håper dagen deres er fin og at dere får en fin kveld også, for det skal vi ha..
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

2 kommentarer
    1. Du får helt sikkert kjøpt semule-gryn et sted, til å lage selv 🙂 Ikke at jeg gjør sånt, men mamma laget fra bunnen av da vi var små. Både semule-pudding, rødgrøt og mandelpudding. Kokospudding også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg