Et bilde, tusen tanker..

Jeg tok et bilde for en stund tilbake som har satt seg litt i tankene mine, det er liksom noe vemodig over dette. Et bilde som på en måte får meg til å tenke over hvor heldig jeg er som får oppleve livet. For livet er jo faktisk en utrolig reise. At et bilde skal gi meg tusen tanker, hadde jeg ikke trodd. Ihvertfall ikke et som jeg selv har tattMen dette bilde minner meg på de viktige tingene i livet, at man ikke skal ta noe for gitt. Og at man må huske å leve, vi har faktisk bare et liv og det må vi ta utnytte av. Ikke minst så får det meg til å ville være en bra person, og være takknemlig over alt jeg har og alt jeg får oppleve ❤ I utgangspunktet så er dette bilde egentlig litt trist på en måte, men for meg så gir det meg positive tanker…. om ting man egentlig tar for gitt.

-Lene- 😘

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg