Et lite sekund føltes alt som vanlig igjen

Det var nesten litt rart når jeg satte meg i bilen i dag og kjørte til Tønsberg for å hente en gave til Rune. Det er jo ikke hver dag man stikker til en annen by nå om dagen og det er vel over et år siden sist jeg gjorde det for å gå på en butikk. Merkelig følelse og et lite sekund føltes alt som vanlig igjen. Og akkurat da kjente jeg at jeg virkelig savner den helt normale hverdagen hvor man ikke behøvde å ha den tanken i det hele tatt. Jeg savner en tur med båten til Sverige for eksempel, hvor koselig hadde ikke det vært.

 

I Tønsberg hentet jeg en sekk som han har ønsket seg til diskgolfen og han ble veldig fornøyd. Tok ikke mer enn 1 sekund før han pakket ned nye disk’er og ellers alt han trengte i den. Og når våre gjester hadde dratt så stakk han til skogs.

 

Vi feiret han slik man kan feire noen i dag med pølser i brød, kake og en kaffekopp på verandaen med hans foreldre, barna her og min mamma. Det var kjempekoselig, men fy for en iskald vind. Rune ELSKER banankaka man får kjøpt på Rema1000 så det ble en sånn på han pluss at hans foreldre kom med en til. Da ble det stjerner i øya hans og jeg tror han er veldig fornøyd med dagen. Det er i hvert fall jeg selv om at jeg holdte på å fryse i hjel til slutt.

Ha en fin kveld, det skal jeg!

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg