Et vennlig ord koster ingenting og er allikevel den skjønneste av alle gaver

I går ble heldigvis planen vår for litt smått med arbeid ift det vi har gjort ute avbrutt med regn, det passet oss utmerket. Så vi pakket sammen, gikk inn og la oss godt til rette på sofaen og så alle episodene av sommerhytta som vi hadde å ta igjen. Det skjer ikke ofte at jeg i det hele tatt rører sofaen før 19 ish, men i går kunne jeg ikke ha gjort noe bedre.

 

Var også en tur hos mamma på kvelden og hentet litt stiklinger, er det ikke det det heter når jeg tar litt av en plante og planter den på nytt? Tror det er det det heter! Det er i hvert fall kjekt at de kan deles med flere. Kanskje jeg skal prøve å ta vare på den jeg fikk frem til neste vår, for det er en staude tror jeg. Hun klarer det, så da klarer jeg det også (vi får se da vet du).

 

Et vennlig ord koster ingenting og er allikevel den skjønneste av alle gaver

 

I går var det min tur til å få omtale av Gry på det flotte fremsnakk engasjementet hun har drevet med på en stund. Det var utrolig hyggelig og jeg satte veldig veldig stor pris på det. Jeg har så klart mine sider som ikke er å foretrekke for noen, men jeg anser meg selv for å være en snill og god person. Jeg liker at andre har det bra og jeg liker at vi har det bra. Takk så mye for at du skrev om meg ❤

 

I dag er det bedre vær og det skal vi utnytte med det vi skulle gjort i går. Alltid noe å gjøre rundt her og jeg er ihvertfall glad for at jeg liker å styre med ting. Så er det ikke noe å gjøre så finner jeg noe å gjøre om jeg trenger det. Nå gleder jeg meg stort til å rydde opp i gårdsplassen, der er det og har vært materialer liggende LENGE! Nå vil jeg ha orden der også, det er virkelig på tide.

Ha en fin dag der ute ☀

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg