Fakta om meg via mitt navn…

I dag tenkte jeg at jeg skulle skrive noen facts om meg selv ved bruk av forbokstavene i navnet mitt. Jeg har i dag fått gjort utrolig mye som jeg måtte få gjort, derfor er jeg litt seint ute med innlegg. Men noen ganger så må man bare prioritere litt, og det gjorde jeg i dag. Men her kommer altså noen fakta om meg. Lenge siden jeg har vært på fest og tenker at det snart er på tide.. den har jeg hørt før.

Enormt mye skal til for at jeg er frekk mot noen.

Nå i dag så har jeg virkelig vært treg med å få ut et innlegg, men har fått gjort andre fornuftige ting.

Er egentlig litt usikker på fargevalg i stua, så har 2 farger på veggene, jeg er litt vimsete kan man si.

Er ikke en dårlig taper, men jeg elsker når jeg vinner i feks spill.

Love Island Australia er et program jeg har fått litt dilla på..

Ingenting gleder meg mer enn at jeg snart får barnebarn.

Sommeren er snart over og i år er jeg glad for at tiden flyr.

Alle som gir meg en bad vibe av følger jeg på sosiale medier.

Bare Minerals er den beste pudder foundation jeg har prøvd.

Elsker harde iskalde pærer.

Trodde jeg hadde blitt litt mer hardhudet med årene, men det viser seg å være motsatt.

Har aldri vært uvenner med en venninne.Ønsker dere en fin kveld

signature-fonts

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg