Faktisk VELDIG irriterende

Selv om at vi ikke har vært borte og gjort masse ting i dag så er det likevel godt å dumpe ned i sofaen nå i kveld. Lagde marengs på pinner i rødt hvitt og blått og de ble kjempefine. Faktisk VELDIG irriterende at jeg glemte å ta bilde av dem ferdig, men man kan ikke huske alt heller. Tok et fra inni ovnen da. Barna ble glade for dem å Rune og svigermor spiste også en. De var blå i munnen alle sammen.

Dagen har vært lang, men utrolig fin. Vi var tidlig oppe for det er bare sånn det skal være på denne dagen, vi må se på korps, høre salutt og så skal det jo styres litt til gjestene være skulle komme. Foreldrene til Rune og mamma var her, vi grillet, skravlet, lo og koste oss. Grillen måtte vi flytte under tak, men så lenge vi har et tak å flytte den under så er det jo ikke no’ problem. Masse god grillmat ble det og alle ble litt mer mette enn planlagt.

Jeg liker ikke å dekke på bordet uten duk til slike dager for bordflaten lengter etter en pussemaskin og litt makeover. Men jeg fant ikke duken “min”, jeg var jo helt sikker på at jeg ikke hadde levert den tilbake til mamma, men det hadde jeg da. Jaja, hadde en liten løper da og koselig ble det. Vi fikk jammen meg en gave også, en kurv med kaffe, vin og vinglass av sviger’s, det var hyggelig altså.Alt i alt så har vi hatt en så fin 17.mai som vi kan, jeg er så imponert over barna som ikke klager et sekund på at alt annet utgår, fantastisk altså. Håper dagen DIN har vært fin og at du har kost deg kjempemye.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg