Fantastisk, rørende og store styrkende ord

Jeg er helt sikkert ikke alene om å skrive om dette i dag, men jeg er alene om å skrive det med mine ord. Maud Angelica sin tale, for en tale, for en styrke og for et budskap. Fantastisk, rørende og store styrkende ord ut til alle som måtte slite med livet. Som hun sier, det er aldri feil å be om hjelp. Midt i egen sorg får hun frem det viktigste budskapet man kan komme med til alle. Dette var stort av henne og talen hennes var rørende, gripende og ikke minst en fin hyllest til pappa’n deres. Ari sa: “Du er en glitrende diamant” ord som også ble hennes siste ord til han i talen. Disse ordene sa så mye, de gir så mening og det er ord som dette vi alle burde bruke med tanke på hverandre. For vi er alle verdifulle og like mye verdt.

Du er en glitrende diamant….du også….

Jeg vet hvordan det er å ikke ha det godt, jeg vet hvordan det er å føle seg alene med problemer og jeg vet hvor mye styrke som skal til for å be om hjelp. Selv om mine problemer ikke var de aller største, så vet jeg hvor mye det betyr å finne noen å snakke med. Og jeg er sikker på at hvis den unge meg hadde hørt på hennes ord, så hadde det gitt meg styrke til nettopp det, og snakke med noen om det. For det finnes en utvei, for både store og små problemer. I dag er jeg rørt på vegne av hans barn og hans familie. Bisettelsen var en fin seremoni og jeg syns han fikk en verdig avskjed og ikke minst den rørende talen fra hans datter.❤

Hør på talen hennes her
honey-script-font

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg