“Får jeg aldri en pause?”

Vel, jeg spurte han ang tanken min på nytt spisebord og om han trodde vi kunne klare det. Jaja, det hadde han tenkt på lenge, han hadde mange ideer i hodet og han hadde like mye troen på det som meg. Så da ble vi enig om å gjøre det etterhvert for det blir ikke gjort i nærmeste fremtid, men det skal bli gjort. Når jeg tenker ut ting, når jeg foreslår prosjekter eller når jeg kommer med forandringer på ting vi gjør så betyr ikke det at ikke han gjør det også. Jeg vil ikke at dere skal tro at JEG pisker han rundt her, at jeg er den som presser på.

 

Det er ikke slik at han sier: “Får jeg aldri en pause?”. Han er også en person som er kreativ og lysten på prosjekter her hjemme. Veldig ofte er det jeg sier til han: “Rune, nå må du ta deg en pause” eller “Nå må du gi deg for kvelden”. Han er et arbeidsjern, han er målbevisst og han liker å få unna ting. Ikke minst liker han å få til ting han setter seg som mål. Og vi er så heldige at vi har det gøy sammen mens vi gjør det vi gjør. 

 

Jeg kan ha lagt det frem litt slik at det virker som om han får oppgaver av meg. Men sånn er det så klart ikke, vi har blitt enige om alt vi har gjort og gjør her sammen OG vi gjør det sammen. Han tar seg av alle de tunge løftene og 2 kan ikke skru samtidig i samme skrue så. Vi gjør hver vår ting på samme arbeidsoppgave, men vi gjør det sammen. Fikk bare en sånn følelse i meg at det kanskje virket som om at jeg setter han i gang med arbeid. Det er isåfall feil og jeg måtte bare få det ut. Er det noe vi kan godt, så er det å jobbe sammen og det er jeg så glad for.

Ha en nydelig kveld.  

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg