Farris Bad…. Et sted for ro i sjela..

I dag har vi vært på et lite møte på Farris Bad, tenk å bo såpass nærme og ikke har vært der på en spadag. Det må man jo gjøre noe med, det er jo bare så utrolig fint der. Atmosfæren er så god at den kan roe ned den mest stressede personen som finnes. Behagelig rett og slett 😍Hit skal jeg ta med meg Rune på en overnatting, med litt spa, god middag og ro. Og det hadde ikke vært feil med en jenteweekend der heller, det hadde vært så koselig 😊
På dette stedet så tror jeg man kan finne ro i sjela, slappe godt av å bare nyte øyeblikket, det trengs innimellom for oss alle. ta en titt innpå Farris Bad 😊

*Jeg hadde vel fått slik ro i sjelen at til og med Dalai Lama hadde blitt rastløs i selskap med meg!*
Lene– 🌷

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg