Favoritt parfymer+sminke

Det er ikke hver dag jeg bruker parfyme og sminker meg, men de dagene jeg gjør det så er det viktig å ha gode dufter og bra nok sminke. Nå er ikke jeg en super proff på sminkefronten, men klarer det godt nok.. Mine favoritter når de kommer til parfyme er disse 😍På sminkefronten så har jeg ikke sånn super mye av alt, og tror vel jeg burde hatt noen småting til, som feks beauty blendere (mine er oppbrukt). Det viktigste for meg å ha er en god foundation, pudder, blush, mascara, highlighter, leppomade (skrives kanskje sånn), øyeskygge palett og ikke minst en settingspray. 😊 Er det noe jeg mangler tro? Og er det noen som kan anbefale en god foundation, er ikke HELT fornøyd med den jeg har… Og når det gjelder sånn hvit til å ha under øya, der trenger jeg tips 🙏

Ha en knall kveld 😘

-Lene-

2 kommentarer
    1. Hehe. Gøy å se. Jeg tror at eneste av dette jeg vet hvordan brukes er leppepomaden, så i mine øyne er du ” proff ” ( Hilsen hun som eier en mascara som rekker å tørke mellom hver gang den blir brukt 🙂 )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg