“Feel me” Glad!

Følelsen Glad

Det er så absolutt min favoritt av alle følelser og det er noe jeg opplever på en eller annen måte hver eneste dag. Det å være glad og fornøyd hjelper ikke bare meg, men også de rundt meg. Her er noen ting som gjør meg glad på daglig basis

 

  • Tanken på at jeg har så mange fine mennesker i livet mitt
  • Min kjære samboer
  • Foreldre
  • Søster
  • Barn
  • Bonusbarn
  • Barnebarn
  • Jeg vet at jeg har verdens beste venner, jeg er så glad og takknemlig for det
  • Jeg har også bloggvenner og blogglesere som gir meg et smil om munnen hver dag
  • Jeg har hus, bil og hage
  • Jeg våkner opp hver dag, frisk og rask
  • Jeg har alltid noen å snakke med når det trengs

 

Alt i alt så har jeg utrolig mye å være glad for og på dårlige dager tenker jeg bare over dette så er smilet på plass igjen. Fordi jeg har det godt, jeg har egentlig ikke noe å klage over og jeg nyter livet best når jeg er GLAD! Og takk til Frodith for et fint bloggkonsept, du er utrolig flink til å engasjere og DET gjør meg også glad ❤🌷

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer
    1. Fantastisk fine ting å være glad for 🙂 Godt å kunne glede seg . Også veldig glad for at du likte bloggkonseptet og blir litt glad av sånne utfordringer også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg