“Feel me” Trist…… Siste dag

Trist er en trist følelse å kjenne på og det å være trist kan være så mye, man kan være trist selv eller være trist på andres vegne. Her kan du lese om 9 ting som gjør meg trist.

 

Når noen har det vondt og jeg ikke kan hjelpe

Det er jo helt forferdelig hvis kanskje ei venninne har det vondt og du fysisk ikke kan være der å hjelpe til. Det gjør meg trist det.

Hvis jeg ser hjelpeløse dyr

Dette ser jeg stort sett bare på tv så jeg får ikke gjort noe med det, men jeg blir like trist for det.

Når barn lider

Dette er noe som gjør meg trist bare ved å tenke på det, barn som lider er det vondeste som kan skje. Barn som blir mishandlet, barn som har alkoholiserte foreldre og barn som blir oversett. TRIST!!

Krigen

Hvorfor kan ikke bare Israel og Palestina skjønne at de har det bedre som venner. Krig= Trist

Covid-19

BLÆÆÆÆÆÆH!!!!

Kjærlighet

At det fortsatt er fordommer ute og går, kan ikke folk bare få lov til å elske den man vil? Håpløst og veldig trist. Ingen kunne nektet meg å elske den jeg elsker.

Negative mennesker

Når noen snakker andre ned for å opphøye seg selv er bare trist å se på. At noen forteller et annet menneske at de ikke er bra nok! Det er bullshit!

Uvennskap

Familiefeider må jo være det tristeste som skjer i det daglige liv! Det må jo finnes en løsning når det kommer til familie?

Sykdom/ Død

Når noen blir alvorlig syke og når man mister noen man er glad i

Frodith’s utfordring! I dag er det siste dag i denne utfordringen. Takk for at du engasjerer og takk for din kreativitet, det var moro å være med på dette ❤ Her er dag 1 (Redd), dag 2 (Sint), dag 3 (Glad) , dag 4 (Sur/Gretten) , dag 5 (Flau), dag 6 (Gal) 🌷

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

4 kommentarer
    1. Takk for at du var med Lene. Mye trist… Men håper det ikke er i dag du er trist 🙂 Jeg skulle kanskje hatt GLAD som siste dag 🙂 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg