Føler meg helt udugelig uten!

Jeg har nesten følt meg litt fyllesyk i dag, til tross for at jeg ikke har rørt noe alkohol. Grunnen er vel enkelt og greit at jeg mangler søvn. Føler liksom at jeg har gått litt rundt meg selv i dag. Sov en times tid på sofaen, men ikke nok til at jeg ble uthvilt. Men får komme meg i seng i grei tid i kveld slik at jeg er klar for ny uke i morgen tidlig. Det er rart hva lite søvn gjør med et menneske, så jeg er glad for at jeg stort sett sover godt i mange timer hver natt. Føler meg helt udugelig uten! Trøster meg med at det er søndag, da er det på en måte helt greit.

 

Planen er klar, men det hjelper ingenting hvis jeg ikke utfører det som er planlagt

 

I dag har jeg satt opp en liste for årets julegaver. I fjor på denne tiden så skrev jeg et innlegg husker jeg hvor jeg sa at innen desember så skal jeg være ferdig med alt av gaver. Vel, på lille julaften var jeg på en liten svipptur til byen gitt, hadde jo så klart en gave igjen. Det skal ikke skje i år, så nå har jeg en julegave ferdig. Jeg har ca 19 igjen og har nøyaktig 71 dager på meg til 1.desember fra i morgen. Det skal ikke være en eneste ting igjen å gjøre med tanke på gaver innen den tid. Det burde jeg klare for jeg har ikke akkurat dårlig tid for å si det sånn.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg