Føler meg litt “slem”…

Før så kunne jeg hvis jeg hadde mulighet se en serie eller noe slikt på dagtid, slappe av med en film på kvelden eller rett og slett bare ikke gjøre noe. Nå har jeg ganske mye energi i kroppen og kan ikke huske sist jeg satt i sofaen på kvelden og så på et helt program. Eller at jeg ikke gjorde noe en hel kveld og det får meg til å føle meg litt “slem” ovenfor min kjære samboer…

Vi gledet oss til alle mulige program vi fulgte med på, og ingen av oss så på det hvis den andre ikke var hjemme, for vi skulle se det sammen. Nå sier jeg ofte “bare se det du”, så gjør jeg andre ting som stort sett innebærer at jeg sitter på mitt kontor/hobbyrom. Enten så jobber jeg med bloggen eller andre sosiale medier, eller så lager jeg kakepynt. Er det dårlig gjort av meg tro?

Energi på topp
Føler meg litt som disse til tider…

-Lene- 🌷

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg