Folk er gale på slike dager

I dag har jeg jammen meg gått rundt meg selv, jeg har ikke hatt lyst til å gjøre noen ting. Det er litt deilig samtidig som det er litt slitsomt på en måte også, liker egentlig bedre å ha en plan og mye å gjøre. Jeg har gjort de daglige tingene som støvsuging og tørke av bord og benker, men ellers ikke noen ting spesielt. Jeg vet at man trenger slike dager innimellom og jeg har godt av det.

 

En slik dag der jeg egentlig ikke gjør noe som helst er ikke hverdagskost. Og godt er det for jeg har vært trøtt i hele dag. Kjøleskapet har også vært åpnet 100 ganger, heldigvis hadde jeg litt frukt der også. Godt at det kommer en normal dag i morgen da jeg kan ta tak i litt ting igjen.

 

Det jeg har fått gjort er at jeg har sjekket ut og skrevet ned ting jeg skal se etter på black week, jeg elsker tilbud og elsker black week. Jeg er aldri i byen på selveste black Friday, da er det altfor mye kaos for min del. Regner med at det blir litt annerledes i år, og håper jo det. Men folk er gale på slike dager, så man vet aldri. Jeg skal i hvert fall ikke noen plass.

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg