For en vår følelse…

For en vår følelse jeg har i dag, utrolig hva det gjør med oss når solen varmer litt. Humøret blir lettere, samtalene går enklere og alle smiler mye mer. En ting er ihvertfall sikkert og det er at solen gir virkelig energi. Jeg får lyst til å sette oppe alle dører og vinduer og ta vårrengjøring, men det er IKKE vår. Det er meldt drittvær i morgen så jeg drøyer storrengjøringen litt til.

 

Det jeg derimot skal gjøre i dag er å dra å leite etter litt småting til kontordelen min. Blant annet en oppslagstavle i rutenett, og jeg ville helst hatt en i gull. Men jeg finner ikke noe sånt andre steder enn på ikea, og det er jo ikke akkurat rett borti gata. Men jeg får dra å kikke litt, så finner jeg sikkert noe, men er det noen som vet hvor jeg kan finne det? Jeg må si jeg trives med denne kontor plassen min og vil gjerne få det til akkurat slik jeg tenker. Håper dere har en fin dag og nyter solen 😊

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg