For første gang på 26 år

Det er så mye å glede seg til om dagen, for det første så gleder det meg stort at Norge ser ut til å ha bra kontroll på corona’en. Det vi har gjort de siste ukene har hjulpet, og nå kan vi takke oss selv for å ha fulgt rådene som er gitt. Nå gjelder det bare å ikke tro at man kan bli mer sløve på tiltakene. Nå må vi bare fortsette slik at vi holder det under kontroll.

 

DET BESTE MAN KAN GJØRE FOR SEG SELV OG ANDRE ER Å GLEDE SEG OVER DET GODE

 

Våren er her og i dag hadde vi vår aller første middag ute, det var så koselig og det er bare starten på en tid som vil gi oss mange fine dager som vi skal gjøre det beste ut av. Vi hadde en god samtale om hvorfor ting er som de er i dag med barna og de virker å ha stor forståelse for dette. Det er godt å vite at de skjønner og tar dette på alvor. Og det gleder oss å høre, da er jo alt så mye enklere å takle for dem også.

Den 23 april om nøyaktig 17 dager så fyller Daniel år og for første gang på 26 år så kan det hende at jeg IKKE får gitt han en bursdags klem. OMG! Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på før nå og det gjør litt vondt å tenke på, men jeg får finne på noen alternativer av noen slag. Uff, slike ting er det vanskeligste av alt, men er det sånn, så er det jo sånn.

 

NÅR SLIKE TING DUKKER OPP I HODET SÅ ER DET IKKE LIKE ENKELT LENGER, MEN MAN KAN JO IKKE GJØRE SÅ MYE MED DET DA.

 

Jeg liker det ikke og det må jeg si jeg gruer meg til, men jeg får vel følge eget råd og heller glede meg til jeg faktisk kan gi han en god klem. Og når den tid kommer så skal det bli mange av de. Bursdag blir det jo uansett klem eller ei fra mamsen, og tenk det, han blir 26 år snart. Tiden flyr, det er ihvertfall sikkert.

Ha en strålende kveld

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg