Før og etter i stua vår…

Det er så utrolig å se forskjellen på stua vår fra før vi gjorde om litt her på både farger og møbler. Rart hvor mye maling og andre møbler gjør forandringer. Da vi overtok huset her så var det allerede lagt nytt gulv, det ble gjort et års tid før Rune kom inn i bildet. Jeg bodde jo her fra 2010 frem til vi kjøpte huset sammen i 2015. Etter det er det mye som er forandret her, men se på denne forskjellen bare i stua. Første bilde er fra julen 2016 og det andre bilde er fra Julen 2017, og i år er det noen små forandringer på interiøret bare.Jeg har ikke like mye sølv rundt her nå, den tiden er lagt litt på is. Det er moro når forandringen er såpass synlig, det er verdt tiden det tar å male og styre litt. Tenkte at den første youtube videoen min skal være en house tour, det hadde vært moro å lage. Men jeg skal gjøre det i desember når det er jul i hus. Hva tror dere om det?

Ha en fin onsdagskveld, jeg skal kose med Amelia så min kveld blir bra ❤

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg