Før og etter.. nesten ferdig 😊

Kvinnedagen har jeg tilbrakt med en malekost eller rulle i hånda og jeg har malt i flere timer, men nå har jeg pause til i morgen. Men er helt ferdig med store deler av hoved etasjen. Det er så utrolig deilig når man er ferdig med slikt, altså litt ihvertfall tiihii 😊

Slik var fargen før jeg malte 🙂
Slik så stua ut før maling

Slik ble den 🙂
Kjøkken før maling

Det er veldig moro med forandring og jeg gleder meg til jeg er ferdig. Men ser at gardinene må byttes til svarte for eksempel 😊 Men det tar jeg til slutt. Håper dere alle har hatt en fin dag 🙏😘

Klem fra malemester Lene 🌷

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg