Forandring fryder, ikke sant?

Ny uke er i gang og jeg har allerede kommet meg skikkelig i gang med ukens gjøremål. Jeg har nå bestemt meg for å male en vegg i stua og håper jeg rekker å gjøre det i løpet av denne uken. Jeg blir ikke komfortabel med den fargen jeg har. Altså fargen er fin, men den passer ikke til sofaen rett og slett. Marrakesh og lysegrå er IKKE fint og det er LITT dyrere å bytte sofa liksom.

 

Forandring fryder, ikke sant?

 

Jeg skal male i dempet sort og det tror jeg kommer til å bli veldig fint. Rune bare rister på hodet av meg og det kan jeg jo skjønne, men sånn er det bare å være sammen med meg. Det går heldigvis greit så lenge han slipper å bli med på det. For jeg tar det når han er på jobb. Jeg forandrer på ting et par ganger i året, klarer ikke helt å la være. Det tar tid innimellom før jeg finner den rette stilen. Men en dag så er jeg der…..tror jeg!

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer
    1. Hahahahahha kjenner meg litt igjen der ja 😀 Spennende å se hvordan det blir – og håper du har et FØR og ETTER – bilde 😀
      Vi trenger jo tips vi andre også vet du 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg