Forandring fryder sies det

«Vi er vanemennesker, og liker oss i trygge og kjente omgivelser best. Når det skjer forandringer hender det at i hvert fall jeg får litt panikk og tenker at dette kommer jeg ikke til å få til»

I dag så gjelder det bloggen min, dette er mitt første innlegg med WP og jeg må si jeg er litt spent. Bare å gjøre seg kjent med det, og da er jeg glad for at jeg har tid i dag til å gjøre det.

Det er jo en grå dag i dag, så da er det godt med en innedag, kan jo til og med få gjort noe fornuftig her hjemme. Så det er bare et pluss. Ønsker dere en fin dag uansett hva dere skal gjøre.

Vi snakkes

Klem fra Lene

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg