Fordi hun fortjener det 🌷😊

En gang iblant føler jeg for å fremsnakke en av mine blogg «venner» og denne gangen må jeg bare si at en av de beste bloggene jeg leser er Martine Halvorsen sin. Hun tar opp temaer som er korrekte og ærlige, og selv om at hun til tider skriver lange tekster så er de så riktig skrevet at det overhodet IKKE er «hardt» å komme seg igjennom dem.

Måten hun fremstiller seg selv på er herlig,og hun virker som å være en så utrolig flott person. Naturlig, åpen og ærlig. Hun har et syn på livet som er fantastisk, og hun er bare 21 år.. fantastisk. Det er flott at 47 åringer som meg kan lære litt av ei jente som henne, hun er inspirerende og gjennom det hun skriver så kan hun i hvert fall meg til å føle meg i godt humør.

I dag er det selveste kvinnedagen og i den anledning så vil jeg gjerne hylle henne og varmt anbefale at dere alle tar turen innom hennes blogg. Del gjerne, hun fortjener det.😊

Ha en fantastisk kvinnedag, og gratulerer til oss på denne dagen 🌷

Image by stux on Pixabay

Klem fra meg 😊

#kvinnedagen #vårdag #8mars #helg #maledag #fremsnakk

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg