Fra forelskelse til kjærlighet..

 

Det er så utrolig å tenke på kraften en forelskelse har og hva det gjør med oss mennesker. Det blir jo sagt at blodet bruser, og det tror jeg jammen meg det gjør. Og det at man svever på en rosa sky kunne også stemt, og energien.. Den er jo bare helt rå.. ! Prate sammen HELE NATTEN…hva skal man med søvn liksom, herlig!! Veldig mye ja, og veldig lite nei til forslag om å gjøre ting sammen. Jeg kunne høre på rock i mange timer selv om at jeg ikke likte det, og du hørte på westlife i mange timer uten å like det. Og tonen i stemmene når vi snakket sammen var fantastisk, vi ville ikke være fra hverandre et sekund, og var sammen HVER dag, men…… så kommer hverdagen, og ting forandrer seg sakte, men sikkert. Når man kjenner at man ikke MÅ være sammen hver dag. Jentekveld er etterlengtet og det er greit for deg, for du klarer deg plutselig en kveld alene du også. Når alle ja’ene blir til næææ innimellom, og vi ser en film istedet for å finne på noe. Det er da jobben med et forhold virkelig starter, det er da man lærer hverandre å kjenne på godt og vondt. Det er nå noen av tingene du gjorde som jeg syns var sjarmerende blir irriterende. Det er nå du sier fra at du ikke liker Westlife, det er nå jeg ber deg om du PLEASE kan slå av hard rocken du hører på, samtidig som forelskelsen nå skal enda dypere inn i hjerte eller man kommer til et kritisk punkt i forholdet.
Nå føler man enten kjærlighet, eller så forsvinner den med forelskelsen. Hos oss ble kjærligheten dypere, og ordene jeg elsker deg ble daglig brukt og vi flyttet sammen. Vi likte det som ikke var så sjarmerende ved oss lenger, vi likte den personen vi ble sammen og vi likte hverandres “feil” og “mangler”. Som for oss ikke var feil og mangler, men hver vår måte å være på bare, vi godtok at vi 2 ikke var en og samme person. Vi har som alle andre hatt våre diskusjoner og vært uenige, og det kommer vi til å være mange ganger til, men det er slik et forhold er. Vår kjærlighet overlevde overgangen, og det er jeg så utrolig glad for ❤

Og husk, kjærligheten kommer i alle farger og fasonger… 😍

-Lene-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg