Frem med spade og hansker..

I dag starter jeg dagen med en tur ut på shopping, skal kjøpe inn duk til å ha under dekkbarken. Så blomster, jord og pynt, for nå skal det skje saker utafor døra. Hansker, spade og arbeidsvilje er klar, og jeg gleder meg til resultatet. Jeg elsker slike ting og spesielt når jeg vet at før og etter blir som natt og dag.Målet mitt i løpet av helgen er å bli ferdig, og som jeg ser på yr så ser det lovende ut og kanskje man er heldig å får litt farge i kinna samtidig. Tenkte at jeg skal prøve meg på min første video, det  hadde vært moro syns jeg. Hva er dine planer i helgen, skal du noe gøy?

Lene🌷

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg