Fuglene og jeg…

Dagen i dag startet klokken 05 og jeg kan ikke skjønne hva som er vitsen med det. Jeg kan skylde meg selv, det vet jeg. For jeg skal absolutt se på tv når jeg legger meg, det er liksom min lille tid med tv om dagen 😊 Så da tar jeg fjernkontrollen til senga og kjører meg opp i sittende stilling, og nettopp slik våknet jeg 05. Sittende…igjen!! Men fordelen er at jeg får gjort endel ting tidlig da, så i dag har jeg laget ferdig et par kaker.Dette er bare en kake noen skal smake på så utførelsen er ikke på topp 😊 Jeg liker egentlig å være oppe før fuglene kvitrer, da har jeg masse energi til å sette i gang med gjøremål. Nå skal jeg få gjort ferdig endel annet så skal jeg jobbe litt mer utover dagen, ønsker dere en fin fin dag.😍

-Lene- 💐

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg