Fy, dette er så frustrerende, jeg har lyst å gråte!

Ser ut som om at jeg har fått meg en smell i kinnet, men det har jeg altså ikke. Merkelig, men. Jeg ville egentlig ikke tro på Rune når han ringte meg og sa at kjelleren var full av vann. Nei tenkte jeg, det er ikke mulig! Men joda, jeg kom meg hjem og jammen meg har vi ikke bare basseng ute, men nå også inne. Fy søren, gulvet flyter opp og ting blir ødelagt.

 

Rune og faren fikk øst ut noen tusen liter, men det nytter jo ikke å gjøre dette selv.

 

Vi er ikke alene om dette problemet i dag, husene rundt oss er også rammet. MANGE har fått mye mer vann enn oss inn. Vi jobber med å redde det som reddes kan, men endel ting ble jo liggende under vann en stund. Vet at det er en som ikke blir så glad for at playstation var plassert på gulvet.

Møkkete regnvann, løv, blader og smuss overalt. Fy, dette er så frustrerende, jeg har lyst å gråte! Men, vi får bare tenke at det er andre som har det så mye verre enn oss. Rune fikk en sms fra en i nabolaget som skrev, jeg ser dine 10 cm og høyner med 130cm her i huset, så vi må jo si oss heldige egentlig.Nå får jeg komme meg ned å prøve å gjøre noe. En fantastisk fin fredag dette da.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

4 kommentarer
    1. Uff, det er jo hel j….ig 🙁 Håper dere får hjelp med å få det ut etter hvert. Vi hadde ofte vann i kjelleren da jeg bodde hjemme. Nå er jeg jo i bygård, og ingenting er mitt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg