Fy søren så utrolig vakkert

Jeg blir skikkelig misunnelig på de som er på ferie i Nordfjord, ved Loen vannet. Fy søren så utrolig vakkert det er der. Nesten som et eventyr, en fantasi. Jeg har til og med lekt med tanken om at det hadde vært så koselig å ligge i telt ved dette vannet, noe som ikke er helt likt meg å gjøre, jeg er jo ikke et teltmenneske, men det frister faktisk.

 

Det stedet har jeg virkelig lyst å oppleve og hvis været tillater det så kanskje allerede om en liten stund. Det frister til og med å kunne ta skyliften som de har der. Kikket litt på visitnorway.no, der ligger det en liten snutt fra denne, ja det er høyt og går ganske så fort. Men sikkert en fantastisk opplevelse. Den tar deg faktisk fra fjordkant til fjelltopp på 5 minutter.

I år tror jeg det har vært ekstremt mye turister der, for aldri før har jeg sett så mange snapper og storyer fra en plass som der. Hvert eneste bilde og hver eneste video ser ut som postkort og jeg har ikke hørt et eneste negativt ord om den opplevelsen. Har du vært der noen gang?

Ha en fin torsdagskveld 🌸

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg