Gi noen et godt smil i dag

Solen skinner, snøen smelter og i dag har verandadøra stått oppe mesteparten av dagen så langt. Hvor deilig er det ikke å kjenne på varme stråler fra sola. Endelig! Kjenner at denne første dagen med litt annen temperatur gjør noe med sjela. Snart er det vår og vi kan alle komme oss litt ut fra skallet vårt. Det blir annerledes lyder ute og man både ser og hører folk igjen.

 

Fredagen MÅ være den beste dagen i uka og enda bedre når solen skinner. 

 

Snart begynner sager å sage, spikre skal hamres på plass og vårprosjekter rundt omkring er i gang igjen. Selv om at man ikke er på dårlig humør på vinteren så løftes humøret til andre høyder når våren kommer. Vi kan være uheldige å få noen vinterdager til, men uansett hvordan vi vrir og vrenger på det så kommer våren snart. Nyt helgen, nyt solen og gi noen et godt smil i dag.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

2 kommentarer
    1. Så sant. Det er noe helt spesielt med den vårfølelsen. Hver gang isen blir borte fra gatene og solen skinner så får jeg sommerfugler i magen. Så i går tok jeg meg en lang tur i sola. ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg