GLEDE!

Nå er klokka blitt 08.00 og det betyr at jeg allerede har vært våken i 3 timer alt. Fy søren så irriterende å våkne så tidlig, også på en søndag da gitt. Men det er som det er og som jeg har sagt før så er det litt koselig å stå opp tidlig, men klokka 05.00 er kanskje litt vel tidlig. Jeg får ikke akkurat gjort så mye fornuftig så tidlig på morgenen heller, men godt å bare sitte å se litt på serie og kose seg. Siden det er søndag så er det jo fulle muligheter for en powernap etterpå også. Kvelden i går var skikkelig koselig og avslappende, trengte en kveld med bare pledd, tv og litt kjærestetid. Sovna ca 100 ganger mens vi så på tv da, men det gjorde Rune også. Så vi kastet inn håndkleet og kom oss i seng før midnatt.

 

Det eneste jeg vet om lysets hastighet, er at det kommer altfor tidlig inn gjennom vinduet om morgenen!

 

Ser ut som om at det skal bli en fin dag med god temperatur i dag også, håper det holder seg litt lenger utover i uka slik at vi kan bli helt ferdig ute. Tenk at om 3 uker så skal vi endelig få nye vinduer, det har virkelig tatt sin tid. Jeg gleder meg så til at vi kan se ut gjennom blanke RENE vinduer igjen. Man skulle tro at de vinduene vi har nå aldri har vært vasket, men litt vanskelig å fikse det som er på innsiden av glassene i et 2 lags vindu som er punktert. Håper virkelig ikke at det regner den dagen de kommer, for jeg har et ønske om å få de på plass samme dag. Da skal nye gardiner på plass og veggene kan endelig bli malt. GLEDE!

 

Nå skal jeg spise litt frokost, så tror jeg jammen meg jeg skal innta sofaen en liten time før jeg skal i gang med dagens små gjøremål. Håper deres helg har vært fin så langt og at dagen i dag blir det også.

 

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg