Gleder meg til å sette i gang….

Akkurat nå har jeg en så god følelse, for nå er huset nyvaska, jeg er nyvaska og alt er egentlig bare fint. Fikk litt energi, så jeg tror jeg går løs på garderoben min etterpå. Godt å komme godt i gang med alt på mandagen, var redd jeg skulle være litt sløv i dag, men neida.Misty ShadowEn ting jeg ikke tenker så mye over her inne lenger er faktisk det at jeg har 2 farger på veggene her i stua (har rett og slett ikke somlet meg til å male ferdig). Og jeg syns faktisk ikke det er så galt heller, for fargene passer hverandre helt perfekt, men det er kanskje greit å ha en farge. Så jeg får få ut finger’n en dag å sette igang, hva syns dere?Jeg syns den lyse fargen som heter misty shadow er finest egentlig. Så vi får se hva som skjer etterhvert i høst. Nå planlegger vi å begynne med riving av badet i høst/vinter, og det gleder jeg meg skikkelig til. Det er bare litt sånn at vi er litt usikre på hvor vi skal begynne, så det har blitt utsatt å utsatt.  Men å ta litt hver dag er en måte å gjøre det på som jeg liker. Et bad er ekstremt dyrt å bygge opp, så litt å litt er bedre enn å aldri gjøre noe der inne. Det skal rives ned, bygges ut og bygges opp igjen. Gleder meg så til den tiden kommer hvor det står ferdig. Skulle jo helst hatt det ferdig i går da, men bedre sent enn aldri. Nå skal jeg sette igang med middag, så ønsker jeg dere en fin ettermiddag/kveld ❤
signature-fonts

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg