Gleder meg…

Ah.. i dag skal jeg på fotpleie og brow fix.. gleder meg skikkelig til det, men gruer meg alltid til å fikse bryn. Fordi det har så mye å si for egen velvære hvordan de blir. Som regel så drar jeg strake veien hjem etterpå, da de alltid er litt vel mørke rett etter behandling. Men det skal bli deilig å få litt farge på dem. “Vi former brynene dine”, sier dem. Vel, mine bryn er vel ikke så veldig formbare, fordi jeg har jo ikke så mye bryn. Så vi får se hva de får til. Spent… Det er så utrolig god atmosfære inne på slike behandlings salonger, med behagelig musikk og levende lys. Og siden jeg gjør slikt så sjeldent så gleder jeg meg litt ekstra. Men først litt vasking og rydding her så jeg slipper å tenke på det etterpå. Det er alltid godt å komme hjem til rent og pent hus.
signature-fonts

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg