Gøy at jeg fikk det til!

Ny uke, ny dag med en form som ikke er helt på topp, men sånn er det vel bare nå på senhøsten. Det får jo bare ta den tiden det tar! Jeg får bruke dagene på å prøve å komme meg til hektene så skal nok det gå bra vet du. Dagen i går ble brukt til å slappe av og stort sett det eneste jeg gjorde på dagen var å lage middag.

 

Viktig å holde hviledagen hellig

 

På kvelden forsøkte jeg å lage en liten Simba og det var så gøy at jeg fikk det til. Det er lyst virkelig avslapping for meg å lage ting så egentlig så har jeg til å kjøpe modelleringsleire og lage noen figurer som “lever” evig. Det er i hvert fall veldig moro å holde på med.

Det eneste jeg har planer om å gjøre i dag er å stikke på butikken og handle litt for denne uken. Planen min er at jeg skal gjøre det nå snart og etter det så skal jeg fyre i peisen og få opp litt varme her i huset. Det viktigste jeg kan gjøre er å slappe av og det skal jeg få til i dag tror jeg.

 

Kanskje på tide å slutte å bry meg med facebook, men det er jo ikke så lett. har jo et håp hver dag om at det går over. 

 

Jeg er fortsatt veldig frustrert over den forbaska FB greia og syns kanskje det begynner å dra seg ut VELDIG lenge nå. Tross alt OVER en måned siden de stengte meg ute. Når jeg forsøker å dele så får jeg opp denne beskjeden, så jeg vet ikke helt jeg hva som skjer. Det virker jo faktisk som at noen HAR rapportert meg.

Vel, ikke mye jeg får gjort med dette så da får jeg gjøre det jeg får gjort no’ med å det er å fylle opp kjøleskapet. Ha en strålende dag, en god ny uke og ta vare på deg selv.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

4 kommentarer
    1. Åååå så nydelig den Simba figuren var, den var jo prikk lik 💖
      Hva er det som skjer med Facebook for tiden, jeg syns det er så mange som blir utestengt for tiden. Jeg kan ikke forestille meg at du har skrevet noe støtende.

      1. Takk, ja den ble jo kjempesøt 🥰

        Jeg vet ikke jeg, nå har jeg vært utestengt i over 1 måned 🤷‍♀️ Beskjeden jeg får sier jo at noen har rapportert meg, men nei jeg skriver jo ikke et eneste støtende ord 🤦‍♀️

        Ja jeg tror FB har et utestengelses virus for tiden 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg