Groteske videosnutter!

Herregud så mange groteske videosnutter det ligger på nettet, blir helt sjokkert jeg over at slike videoer er lov å legge ut og dele rundt. Det er ikke alle som er interessert i å se barn som lider, unge og eldre som blir slått og mishandlet. Eller hunder/valper som blir utsatt for tortur. Jeg skjønner ikke helt det at folk som er så glad i dyr, deler slike videoer videre med tekster som:”Se på dette, del videre, dette er for jævlig” Kanskje det hadde vært bedre om man IKKE delte videre. Enig? Jeg blir kvalm av å se på slikt, men føler liksom at valget er at man må slutte å surfe på internet da, for de dukker jo bare opp. Ikke at jeg ser videoene, men snutten ligger jo der! Bedre å spre noe hyggelig da spør du meg 😊

Dagens mening…Ha en strålende fredag ❤

-Lene-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg