Han er en drømmer slik som meg

Jeg nevner Rune mye i bloggen min så i dag tenkte jeg at jeg skulle komme med litt fakta om han. Derfor har jeg tatt en A-Å igjen. I dag så har han endelig fått brukt snøfreseren og det var på tide, har ventet bare et par år på at det skulle komme nok snø. Nå er den prøvd, nå sier vi nei takk til mer snø.

Arbeidsjern: Han står på som en helt når vi har prosjekter!

Bestemt: Ja det kan han være, spesielt hvis han skulle ha gitt meg en beskjed og har glemt det. Da kan jeg bare glemme å få en innrømmelse på at han virkelig har glemt det.

C-vitamin: Det nekter han å ta (veit ikke hvorfor)

Drømmer: Han er en drømmer slik som meg, noe som gjør det så koselig når vi drømmer litt om det en og det andre sammen.

Egoistisk: Han tenker sjeldent på seg selv først, han passer alltid på at andre har det bra før han selv.

Fagbrev: Ja det har han, både som terminalarbeider og som kokk.

Gangetabellen: Han kan ikke gangetabellen gitt. Men 7×8, det kan han.

Hensynsfull: Dette kunne vært mellomnavnet hans for å si det sånn

Irriterende: Bare når jeg spør han om noe enkelt og ikke får et enkelt svar. Da kommer det et svar som er lengre enn lengst. Svarer han ja eller nei så er det noe galt en plass.

Jovial: Det er han så absolutt!

Klok: Han har rett og slett svar på alt jeg lurer på, om det er himmelens stjerner eller jordens oppbygging.

Lat: Det finnes vel ingen person på denne jorden som KAN være så lat som han, er det avslapping så er det virkelig avslapping. Skulle ønske jeg hadde litt av det innimellom.

Morsom: Han kan til tider være så morsom og finner på mye gøy. Humør er en stor del av hverdagen.

Naiv: Innimellom så, fordi han tror det beste om de fleste. Men er også en skeptiker.

Observant: Han får med seg det meste kan man si.

Pliktoppfyllende: Han svikter aldri og stiller alltid opp.

Quiz: Det liker han og vi spiller det ofte på kahoot

Rattkjelke: Tenk at han har sin rattkjelke enda, den er tatt i bruk av hans sønn nå og det er litt koselig.

Snill: Han er den snilleste personen jeg noen gang har møtt.

Talentfull: Det han kan, det kan han virkelig.

Utålmodig: Får han ikke til en ting så gir han ut en regle med ord man ikke sier i kirka og gir opp med en gang.

Vaksine: Hvis han får den, så tar han den

Watt: Han vil helst ha 60 w på alle lyspærer her i huset, da får jeg panikk. Liker ikke flombelysning!

X’er: Ja det har han

Yndlingsmusikk: Rock, rock, rock!

Zero: Cola altså var en favoritt helt til pepsi max ble drukket et par ganger.

Æres ord: Hvis han skal få meg til å skjønne at han mener det så sier han alltid æres ord.

Øl: Favorittdrikk nr 1

Åndelig: Kanskje litt mer nå enn før, men ikke så mye at jeg vil si han er det.

Takk for at du var innom, ha en fin kveld

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg