Han er en ish, jaja, shit happends type

Lørdag morgen og solen skinner, det er jammen meg godt. Det er tidlig, men temperaturen er ikke så verst. Dagen i dag blir en fin dag. Her i huset skal vi bare få i oss frokosten før vi skal begynne å jobbe ute. Jeg var så glad når klokka passerte halv elleve i går kveld, da fant jeg senga og sovnet jeg på et blunk.

 

I dag så skal Rune hjelpe til å male, så da blir det fortgang i det. Men, jeg har også et problem med det. Fordi jeg gjør alt i min makt for å ikke søle, og bruker god tid på kanter og på stolpene ned mot gulvet. Han er litt racerkjører når det kommer til slikt, og jobber litt fortere enn meg. Det resulterer veldig ofte med ord som -oooops, faen, neeei- fra hans kant. Noe som betyr hvite flekker og/eller endel splash merker.

 

Kjærligheten krever – som dansen – et harmonisk samspill mellom to parter

 

Samtidig setter jeg så pris på at han legger sine planer til side for å faktisk hjelpe meg å bli ferdig. Så da fant jeg ut at det beste er at jeg maler ned mot gulvet og han de utvendige stolpene. Da maler vi sammen og jeg slipper å sitte å følge med på han hele tiden. For det er nettopp det jeg gjør, og det skal jo ikke være nødvendig egentlig men jeg kan ikke noe for det. Jeg er nemlig perfeksjonist, og han er en ish, jaja, shit happends type.

 

Vi skal jo kose oss med å male, og det blir jo ikke så koselig hvis jeg skal rette på han hele tiden fordi han ikke gjør det som jeg vil. Så jeg skal prøve å la være og faktisk ikke “dømme” arbeidet før vi har malt. Noe jeg akkurat gjorde da egentlig, men det er jo en grunn til det. For vi har malt før vi hehe. Uansett så skal vi tilbringe dagen sammen og det skal bli hyggelig. Og det skal bli utrolig godt å bli ferdig med den trappa.

 

Lag deg en god lørdag 🌸

cursive-fonts

Min Instagram HER og min Facebookside HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg