Han fortjente kjeft rett og slett!

I dag var det meningen at jeg skulle sove lenge, hadde planer om å dra meg i hvert fall helt til klokken 08, men neida! Det er koselig med fuglesang, men i dag hadde de en skikkelig konsert utenfor kl 05.20. En av dem var tydeligvis frontsanger og var redd for at resten av gjengen ikke skulle høre han. Hallo, det finnes grenser på høye toner «midt på natta». Han hørte ikke akkurat etter når jeg sa det til han, for det gjorde jeg fra min seng før jeg sto opp. Han fortjente kjeft rett og slett!

 

Vel, siden dagen min allerede har vart i 2 timer så har jeg brettet klær og satt på vask og er snart klar for å dra å handle. Men først så skal jeg sjekke om jeg har mer spraylakk igjen. For i dag skal jeg spraye i hvert fall 1 potte jeg har stående, men kjenner jeg meg selv rett så finner jeg nok mer å spraye når jeg først er i gang.

 

Håper temperaturen blir bra i dag også slik at jeg kan utnytte dagen maksimalt og bli ferdig med det jeg holder på med ute. Jeg forklarte Rune i går hva slags hylle jeg kunne tenkt meg ute og jammen meg satte han i gang med det. Altså, hvor heldig er ikke jeg som har en sånn en i hus. Jeg sa til han at han bare kunne smelle ei sammen, men han skulle gjøre det ordentlig. Tenker den blir helt perfekt jeg.

 

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

Ønsker dere en fin dag alle sammen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg