Handlinger som setter spor i mitt i hjerte…

I hverdagen så kan man oppleve å se folk som gjør fine ting for andre, enten det er på tv, i nyheter eller at du ser noen på gata eller i en butikk. En melding i innboks eller en koselig kommentar på sosiale medier ❤ Her er noen ting som smelter mitt hjerte, og som jeg setter pris på å se, høre, få eller bidra til.

Omsorg

Når jeg ser omsorg blant mennesker, når jeg ser at kjærligheten blomster i et gammelt ektepar.. Som denne opplevelsen, det er noe jeg ikke glemmer ❤Første gangen

Når små barn gjør ting for første gang, som å spise grøt, sitte selv, krabbe, vinke, smile og le.. Det er så herlig å se hvor stolt det lille barnet blir av seg selv. Smelter mitt hjerte helt ❤

Takknemlighet

Når man gjør noe for andre, når mottagelsen er rørende, og takknemligheten er til å ta og føle på. Da har hjerte mitt det godt, når jeg vet at jeg har gledet en som virkelig fortjente det.. Tilbakemeldinger

Når jeg helt plutselig får en tilbakemelding på at det jeg gjør har gjort et inntrykk på noen, eller at det har hjulpet noen. At mine ord har blitt tatt godt i mot av noen, enten det er privat eller offentlig, da blir jeg så utrolig glad😍Hjelpsom

Når jeg ser noen er hjelpsomme med noen som trenger det i form av å åpne døren for noen. Slippe noen foran seg i køen på en butikk eller i trafikken.. Det er fint å se at folk bryr seg om andre. Jeg sto som nr 5 i kø når en syklist datt av sykkelen midt på brua i Larvik, og jeg var den eneste som stoppet og spurte om det gikk bra og om han trengte hjelp. Det burde vært de foran meg som svingte ut for å komme forbi han som burde gjort det.. håpløst… alle har en hjelpende hånd, det er bare ikke alle som vet hvordan den skal brukes dessverre..Ellers så ønsker jeg dere en fin lørdag, det skal jeg ha 😊

🌷 Vær gode med hverandre, og husk at en liten handling kan bety mye for en person 🌷
signature-fonts

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Sant ..rørende å se folk som viser omsorg og kjærlighet..<3 Og fint å vite at man betyr noe for noen.. koselig melding du fikk 🙂 Ønsker deg ei fortsatt fin helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg