Håper hun tok det som et kompliment

Det tar ikke lange tiden fra sommeren er slutt til at man begynner å bli mindre solbrun gitt. Akkurat det er litt kjedelig da og jeg tror jeg må gå til innkjøp av litt selvbruning. Jeg tror jeg må teste min tanrevel en gang før jeg gir den opp, for første gangen jeg brukte den så jeg rett og slett ikke forskjell, men jeg får prøve igjen i morgen. For jeg må jo si at jeg føler meg litt mer opplagt når huden har litt farge, jeg bruker jo ikke akkurat sminke hver eneste dag så litt brunfarge gjør ikke noe. Solarium tar jeg ikke, det skjer ikke. Må jo passe litt på huden på min kan man si.

 

Ellers så har jeg i dag tatt litt ansiktsmaske, litt pads under øya og kur i håret. Blir jo ikke noe bedre enn det egentlig. Sengetøy er skiftet og alt er på stell her hjemme, jeg er klar for helg. 

 

I dag har barna vært hos mamma å laget våruller og det er faktisk de beste jeg har smakt noen gang, SKIKKELIG gode var de. Hun skulle lage såpass mange at hun kunne fryse de ned, men jeg tror hun satt igjen med 4 stk etter at vi 5 hadde spist, så ble ikke mye nedfrysing der i gården på denne batchen ihvertfall. Sånn er det når de blir så gode at ingen klarte å stoppe å spise dem. Alle lå som slakt her etterpå og jeg håper hun tok det som et kompliment at de vårrullene gikk som varmt hvetebrød. Nå skal jeg bare slappe av resten av dagen med litt serie eller film. Håper dagen DIN har vært like fin som min 😊

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg