Har du hørt om å leve i sin egen lille boble før?

Åh dagen i dag har vært gull verdt, jeg har tatt livet virkelig med ro og det har vært så utrolig godt. Jeg har fått litt orden overalt, men ikke noe stress med noe som helst. Sov litt på sofaen og har fått servert middag av min kjære forlovede, altså det kunne jo ikke blitt en mer perfekt søndag. Nå skal vi snart få satt på sommerhytta og prøve å komme oss ajour med den sånn at vi er up to date på finaleuka (håper ikke det er denne uka!!!)

 

Har du hørt om å leve i sin egen lille boble før? Akkurat det føler jeg at vi har gjort den siste uka, så det var ikke feil å komme ut av den nå.

 

Men jeg er trøtt i dag, og ser frem til at jeg skal gå å legge meg. Nå trenger jeg å få en god natt med masse søvn. Slik at jeg er klar for en ny uke med vekkeklokka på. Denne uka skal jeg gjøre ting akkurat slik de faller seg, ingen spesifikke planer selv om at jeg skal prøve å få beiset ferdig rundt bassenget. Men det frister lite å tenke på akkurat nå etter gårsdagens innsats.

Ha en fin kveld alle dere fine mennesker, vær gode med hverandre

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

8 kommentarer

Siste innlegg