Hårdotten er på, jeg er klar…..

I dag så våknet jeg med et go’humør og det er enda godt da dagen skal gå til vasking i huset. Jeg syns det er så ekstremt deilig å starte helgen med nyvaska duft i huset. Et lite tips til deg som sliter med skjolder på kjøkken benken enten du har stein eller laminat. Kjøpte engangs kluter på europris i går og endelig har jeg ingen skjolder etter vask av kjøkken benken. Så disse anbefaler jeg virkelig.I dag kommer D & M og lille Amelia på middag og jeg gleder meg så til å få besøk av dem, det blir jo så klart taco siden det er fredag eller så blir det helt feil for de andre 3 småtrolla her i hus. Fredag er fredag og uten taco så blir ikke helgen den samme hehe. Nå driver jeg å koker kjøkkenhåndklær for jeg er lei av gråfargen og at flekker forblir etter vask. Så da tyr vi til et godt gammelt råd…. Nemlig å koke de.Vel, håret er satt opp i en dott, vaske t skjorta er på og jeg er klar for å få dette huset til å skinne… Håper dere får en fin dag…
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

4 kommentarer
    1. God fredagsvask! Jeg gidder ikke. Litt daff og forkjøla. Får småpusle litt, for orker ikke å ha det helt jæ**** rundt meg 😉 Det tipset med engansklutene sier jeg takk til. Har granitt-kjøkkenplate. Praktisk med håret vekk fra øya når en skal jobbe skikkelig. Jeg har ikke så langt hår som deg, men må jammen til frisøren en tur på tirsdag. Begynner å bli litt ugreit…håret altså. God Helg!

      1. Småpusling er perfekt når man ikke er i toppform.. ja da må håret vekk hehe… De er perfekte de klutene.. benkene blir endelig blanke 😍 frisørtur må til innimellom, spesielt når det begynner å bli ugreit hehe … God helg til deg også 😊😊

    2. Fin med håret samla i en “dott”..ikke mulig for meg..hehe.. Skal ikke gjøre reint i dag..men gode kluter MÅ man ha.. God helg og kos deg med besøk<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg