Heldigvis hadde vår kaptein full kontroll

Man sover ikke like godt borte som hjemme, ihvertfall ikke jeg gjør det så i dag startet dagen klokka 06.00. Men jeg har sovet og jeg har sovet godt. Dagen i går ble en veldig fin dag, vi fikk sett hele skjærgården og litt til på en kjempekoselig båttur i en fin tresjekte. Vi kjørte igjennom noe som heter lakserenna, en smal smal passasje hvor bare noen som kan det kan kjøre. Heldigvis hadde vår kaptein full kontroll.

 

Sommeren er fin, det er en ting som er helt sikkert. 

 

Utrolig mange turister og helt sikkert mange lokale som er ute med båt, havna var stappfull, holmer og svaberg hadde badegjester og båter lå ankret opp overalt. Noen seilte, noen padlet og noen var på padlebrett eller oppblåsbare badedyr. Sommeren på sitt beste og man blir litt båtsyk, som i at når man holder en liten baby så blir man babysyk. Vi fikk sett mye og vi stoppet innom en kiosk midt uti der og kjøpte kaffe og vafler.

Etter båtturen dro vi ut på en restaurant og spiste pizza, det var koselig og det var en veldig god pizza. Kvelden tilbrakte vi i hagen her til den fineste utsikten, spilte kort og koste oss. Livet er jo bra vil jeg si og det ER godt å komme seg bort et par dager. Ønsker dere en strålende dag ☀

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Så bra at du koser deg i Risør Lene, og at du har fått komme deg litt bort. Jeg tror det er viktig å dra noen små turer, få seg litt luft, uten at det er “farlig” av den grunn. Man får bare være litt forsiktig. Og BLIR man syk, vel, så har man prøvd så godt og lenge at da er det meningen. Jeg tror mentalt at det er sunt i alle fall å få luftet hjernen og seg selv 🙂 Kos deg videre <3

      1. Ja det har du helt rett i <3 Tror jeg ligger godt an til å ikke bli syk på noen måte. Det er ekstremt viktig å komme seg litt ut av den hjemmebobla man har vært lenge nå, så ja kunne ikke vært mer enig. Vi koser oss masse og nyter vår lille miniferie på sørlandet <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg