Heldigvis så skjer det foreløpig kun i hodet mitt

Det var skikkelig godt å ha en stueforandring i går, det å komme seg bort et par timer var så koselig. Men, bilturen var ikke akkurat en ting som gjorde alt så mye bedre. Får litt igjen for det nå og du vet, veiene rundt omkring er ikke akkurat humpefrie for å si det sånn. Jeg er uansett glad for at vi fikk vært med å feire dagen til 1 åringen. Det har vært veldig hyggelig å få være sammen med dem ganske mye i tiden de har vært her nede på besøk.

 

Nå håper jeg bare at sommeren ikke er slutt riktig enda, jeg ønsker flere fine sommerdager.

 

Kvelden gikk til å bare slappe av og sysle med mine ting på hobbyrommet, det er avslappende for meg å være her inne. Jeg driver og ommøblerer, maler og flytter rundt på ting inni hodet mitt når jeg sitter i stua. Har hatt altfor god tid til å se meg rundt ut i stua de siste dagene og da blir det bare sånn. Heldigvis så skjer det foreløpig kun i hodet mitt, men jeg er redd for at mye av det jeg tenker kommer til å bli gjort i høst/vinter. Det dukker opp så mange ideer når jeg blir sittende å fundere over ting. Liker det jo!

Den tid, den glede sier jeg for akkurat slike prosjekt. Ha en fin dag 😊

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg