Herlighet, dagen har faktisk allerede vart i over 6 timer

Litt trøtt i dag kan man si, jeg startet dagen kl 05 i dag og er nå ferdig med å lage både sitron og limekrem, så da kan makronballen legges bort. Men altså, jeg er så glad for at jeg nå vet at jeg kan lage det, så da er det bare bestille en makronmatte. Sånn at jeg har det i hus. Så hva skal jeg prøve meg på neste gang tro?

 

Herlighet, dagen har faktisk allerede vart i over 6 timer. All vask er unnagjort, all rydding (det var ikke mye) er gjort og nå begynner jeg å gjøre meg klar til å stikke på butikken og handle litt. Skulle vært en tur på Rusta også for å kjøpe inn litt shampoo, balsam og såper, men jeg har ikke lyst! Så jeg dropper det i dag og tar det heller i morgen. Lur ide.

 

Kanskje jeg rett og slett kan ta en liten powernap i dag også. Det hadde ikke vært det verste som hadde skjedd for å si det sånn. Det er liksom sånt vær som gjør at det er helt greit og vet du hva, jeg nyter det litt. Sovna som stein i går kveld av lyden av regn utenfor vinduet, det er sovemedisin faktisk.

Take care ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

8 kommentarer
    1. All vask og rydding unnagjort, ærlig talt Lene, samtlige andre bilder i bloggen din der vi ser sofaen så.. hehe.. er det én magetaske forresten? 🤪

      1. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Bilde ble tatt FØR jeg ryddet da. Eh ja eller det er en rumpetaske som vi fikk av nabo’n i går med pepsi max logo (litt glad i pepsi max) Nå lo jeg godt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg