Hjernen er rar!

I alle år så har plassen min i senga vært på venstre side som er lengst fra vinduet. Rune liker det varmere på soverommet enn det jeg gjør, så jeg vet at det har vært feil at han skal måtte sove rett ved vinduet. I går så byttet vi plass og jeg kan si det sånn at det var som å legge seg i en helt annen seng. Hjernen er rar!

 

Dette skulle vi ha gjort for lengst, men pga min stahet har det tatt snart 7 år siden første gangen han spurte om vi kunne gjøre det. Ting tar tid! 

 

Jeg våknet 100 ganger i løpet av natten med en rar følelse når jeg merket at noen lå ved siden av meg på min venstre side. Det har jo aldri skjedd før og det var skikkelig rart. Det er rart det der med vaner, men også rart hvor fort man kan lage seg nye vaner. Så jeg regner med at dette blir bra til slutt, og at jeg får en fornøyd mann ved min side til vinteren.

Ha en fin kveld 🌸

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg