Høstpynting av inngangsparti….

Jeg syns det er så utrolig vakkert med pyntede inngangsparti og det er så inspirerende å se alle de fine bildene og husene rundt omkring om dagen. Det er det man legger merke til når man går forbi hus og det første man ser når man kommer til folk og det er så utrolig innbydende. Det som har stoppet meg fra å gjøre det riktig enda er at for det første så kastet vi sommerblomstene nå i helgen (som de har blomstret.. helt til nå faktisk). For det andre så synes ikke inngangsdøra vår for noen, og de vi kjenner kommer ofte inn veranda døra.

Men jeg pynter jo ikke for alle andre, jeg gjør det jo selvfølgelig mest for oss selv, men det hadde vært hyggelig hvis det hadde vært synlig også. Det må jeg jo innrømme..Men det å vite at det er pent utenfor døren er jo en god følelse. Det er så utrolig mange fint pyntede innganger rundt på blogger og instagram, bildene i innlegget er fra mestergrønn og det er jo så bare så inspirerende og flott.Så jeg skal få gjort noe på trappen og ved inngangen på verandaen. For lyng er så fint, og takket være sosiale medier så finnes det tips rundt omkring.. Har du pyntet hos deg?
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg