Høststorm og dansende små aper…

Vinden slår mot vinduene, regnet pøser ned, i dag starter dagen med en skikkelig høst storm. Men, det er heldigvis ikke bare det dagen starter med, for jeg hadde igjen en merkelig drøm som førte til at jeg brå våknet før klokka ringte. Hva skjer med at jeg drømmer så mye rart?

“Jeg våknet av sangen Dance Monkey, jeg hørte den godt og tenkte at det var litt høy musikk så tidlig. Sto opp og ble møtt av dansende aper i hver eneste krok, de danset rundt etter denne sangen. En hang fra gardinstanga og en vaska gulvet, for her var det full vask på gang i hele huset. Det var 6 aper i stua, 3 på kjøkkenet og en i hvert rom ellers og frokosten sto klar på bordet” Vel, slike rare merkelige morsomme drømmer gir meg en god start på dagen ihvertfall 😊

Håper dere har drømt noe rart, merkelig eller morsomt i natt også. Ha en god start på ei ny fin uke..
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

6 kommentarer
    1. Artig drøm. Jeg husker som regel ikke drømmene mine, og kanskje takk for det 😉 Når jeg husker, er det ofte så crazy at jeg kan lure på om jeg er vel bevart 😉

      1. Hehe….. ja slike drømmer er jo bare helt på jordet, men morsomt egentlig også… Innimellom er jeg glad for at jeg husker godt mine drømmer, men noen drømmer skulle jeg så klart hvert foruten i tankene dagen derpå 😲

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg